dinsdag 16 oktober 2012

Rarara ...

Lieve collega's

Kennen jullie deze man?



Tip 1: eind deze maand zou deze man 58 jaar geworden zijn.

Wil jij een klinker kopen? Weet jij wie dit is??
Laat snel van je horen;
eerste prijs: een bank vooruit en ... ;-)


Ondertussen zijn we al een kleine week verder en zijn er al enkele collega's die weten over wie het hier gaat, toch zijn er nog heel wat die een extra hulplijn aanvragen, vandaar ... (vul op elk lijntje een medeklinker in)

Tip 2: _I_E    _E_ _ EY

Veel succes, collega's!!

3 opmerkingen:

  1. Ik weet het!!! Maar omdat ik niet weet of ik het hier al mag verklappen, stuur ik een mailtje ;-)
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat, Karen!! Ik stuurde je de volgende opdracht via mail! Laat je muzo-mind maar zijn gangen gaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet het ook Ilse en heb je via mijn google account een mailtje gestuurd. Of het juist is en ik mijn mailtje goed gedaan heb????

    ik hoor je wel
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen